poniedziałek, 29 lipca 2013

009# Ciepłe wody - I like it ! :)

Witajcie kochani po 2 tygodniowej przerwie,

wiem, że długo mnie nie było. Jak większość mam wakacje i czasem po prostu nie mam czasu coś napisać. Poza tym, przez ostatnie 4 dni byłam na małym wypoczynku w Bukowinie Tatrzańskiej. Co za tym idzie ?? Termy !! Dlatego dzisiejszy post będzie poświęcony przemyśleniom na temat ciepłych basenów. :)

 W 2 dzień swojego pobytu w Bukowinie, pojechaliśmy (ja+rodzice:) do Białki Tatrzańskiej, gdzie odwiedziliśmy Baseny Termalne Terma Bania. Spędziłam tam, aż 4,5 h w strefie głośnej bawiąc się, pluskając i relaksując i trochę pływając co było trudne.

(widok na basen z ciepłą wodą na zewnątrz)

Baseny znajdowały się wewnątrz jak i na zewnątrz. Były dość płytkie, więc osoby "bojące się wody" spokojnie mogły tam się relaksować na licznych ławeczkach z bąbelkami czy też w oddzielnym basenie gdzie wodą miała za zadanie leczyć różne schorzenia.

(widok na basen z ciepłą wodą w wewnątrz)

Co prawda dla fanów dobrej zabawy tzn. zjeżdżalni, było może lekkie rozczarowanie bo było ich zaledwie 4 (w tym jedna dla dzieci). Dla mnie nie sprawiło to żadnej przykrości bo przyznam Wam się szczerze, że boję się jeździć zjeżdżalniami, choć odważyłam się i spróbowałam zjechać z dwóch w tym jednej  na pontonie. Była rewelacyjna ! :)


Miejsca do pływania było bardzo mało, z prostej przyczyny.Było i zapewne jest tam codziennie tłoczno. Lecz znalazło się miejsce aby trochę się podszkolić w pływaniu na tzw. sztucznej fali, która najbardziej mi się spodobała,chociaż była troszeczkę mecząca. :)

 (widok na sztuczną falę, dzięki niej można było się czuć jak na prawdziwym morzu)

Swój pobyt na tym basenie zapamiętam na długie lata, ponieważ mam dużo wspomnień, a poza tym było rewelacyjnie.!! 

Wszystkie zdjęcia umieszczone wyżej nie są mojego autorstwa.Zostały one z kopiowane z oficjalnej strony Terma Bania. (http://www.termabania.pl/).

Kolejny dzień spędziłam na Basenie Termalnym w Bukowinie Tatrzańskiej. Tam już jednak 2,5 h, bo wieczorem spontanicznie odwiedziłam Banie.



W tym budynku było bardzo dużo różnych basenów, aż powiem Wam, że raz się tam zgubiłam :D. Znajdowały się ławeczki z bąbelkami i różne prądy. Było tu dużo miejsca do pływania, więc trochę się wyszalałam. 

Chciałam trochę pokonać swój strach i spróbować zjechać ze zjeżdżalni. 

Wybór padł na niebieską i żółtą z myślą " a raz się żyje ". Nie było źle, choć w jednej (niebieskiej) nie było nic widać, co nie było frajdą.


Termy w Bukowinie był również naprawdę świetne, kompletnie nie żałuje że je odwiedziłam, a poza tym mogę skreślić już jednej punkt z mojej listy życzeń :)

Wszystkie zdjęcia umieszczone wyżej nie są mojego autorstwa.Zostały one z kopiowane z oficjalnej strony Term Bukowina. (http://www.bukovina.pl/).

 Koniecznie dajcie mi znać czy Wy byliście kiedyś na jakiś termach.:)

Do zobaczenia :)

7 komentarzy:

  1. Musiało być cudownie! :D/ Obserwujemy?
    Pozdrawiam ;D

    http://po-prostu-dynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia <3

    Klikajcie u mnie na blogu w baner Martofchina.pl. Napiszcie mi w komentarzu,że klikneliście, a ja w następnym poście polecę Wasze blogi ;)

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie spędziłaś czas :3
    Ja byłam w Bukowinie Tatrzańskiej w tych termach :D
    Super blog, obserwuję^^
    http://swiat-moimi-oczami-nr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Z przyjemnością wybrałabym się na takie WAKACJE :)

    OdpowiedzUsuń
  5. o tak, uwielbiam aquaparki! W tym roku byłam w Tatralandii, kurcze świetne zdjecia:)

    OdpowiedzUsuń

~Nawet anonimowi mogą komentować
~Weryfikacja obrazkowa wyłączona
~Każdy komentarz= uśmiech na mojej twarzy :)