poniedziałek, 8 lipca 2013

008# Z aptecznej półeczki...

Witajcie, dziś opowiem Wam o paru produktach, które można znaleźć za parę groszy w aptece. Dowiecie się czy jestem z nich zadowolona i jak je stosuje. :)

1. Dermobaza 25 g - ok. 18 zł.

Jest to krem tłusty o żelowej konsystencji dla osób o wrażliwej skórze. Nie nadaje się jako krem na dzień,ponieważ zostawia tłustą powłoczkę na twarzy, lecz na noc jak najbardziej. Bardzo mocno nawilża, więc stosuje go wtedy gdy moja twarz jest bardzo przesuszona lub zaczynają schodzić z niej skórki.

2.Tormentiol 20 g - ok. 10 zł.

Jest to maść, która ma specyficzną konsystencje, lekko brązową. Używam ją na każde zmiany trądzikowe.Na pewno nie wyleczy trądzika, ale pomoże na punktowe miejsca . Moje twarzy nie wysuszył, wręcz przeciwnie, bo nie kiedy nakładałam go na całą twarz.

3. Maść ochrona z witaminą 'A' 25g - 5 zł.

Ta maść pomaga mi, kiedy mój nieprzyjaciel zostawi na mojej twarzy bliznę. :P Łagodzi wszystkie podrażnienia po pryszczach i pomaga je goić. Słyszałam również że fajnie się sprawdza na całej twarzy, ale przyznam się, że nigdy go tak nie stosowałam.

4. Alantan Plus 35g - ok. 10 zł.

Jest to krem, który bardzo rzadko używam. Jakoś mnie nie zachwycił. Stosowałam go punktowo na wypryski, ale w tej kwestii się u mnie nie sprawdził.Podobno bardzo dobrze likwiduje blizny, zaczerwienia i pomaga przy oparzeniach słonecznych.

Napiszcie mi koniecznie, jakich Wy używacie maści i kremów z apteki oraz czy sprawdził się u Was Alantan Plus. Do zobaczenia w kolejnej notce. :)

5 komentarzy:

  1. Nie używałam nic o czym pisałaś. ;)
    http://zycie-przyjazn-kosmetyki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. alantan to mi się teraz bardzo przyda bo właśnie leżę poparzona po wypadzie na basen :D miło się Ciebie, czyta, dodaję do obserwowanych bo super tu u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Maść z wit. A stale u mnie gości - używam jej do całego ciała na przesuszone/podrażnione miejsca, fajnie sprawdza się też do stóp :)

    OdpowiedzUsuń
  4. tormentiol pamiętam z czasów dzieciństwa :) obecnie od już dawna nie rozstaje się z maścią z witaminą A- ładnie goi ranki po pryszczach jakieś otarcia, świetna jest w formie opatrunku na oparzenia :) na całą twarz również stosowałam ale może ciut rozjaśniać- ale świetnie się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Maść cynkowa - niedroga, szybko leczy wypryski te, które dopiero co powstają a te, które już powstały szybko zasusza. Zdecydowanie polecam :)

    OdpowiedzUsuń

~Nawet anonimowi mogą komentować
~Weryfikacja obrazkowa wyłączona
~Każdy komentarz= uśmiech na mojej twarzy :)