wtorek, 6 sierpnia 2013

010# Recenzja produktów firmy Oriflame

Witajcie,

dziś przychodzę z recenzją produktów do pielęgnacji twarzy z firmy Oriflame, są one z serii pure nature organic z organicznym ekstraktem z jagód i lawendy.

KROK 1 - żel do mycia twarzy 150 ml- cena regularna 25zł (często na promocji za ok. 16 zł )

Ogólnie mówiąc żel nie był zły. Dobrze oczyszczał twarz i radził sobie z lekkim makijażem. Był bardzo wydajny bo starczała odrobina rzadkiego płynu, który na buzi tworzył pianę. Nie powodował uczucia ściągnięcia. Jego minusem było opakowanie, przez które nie było widać ile produktu zostaje.

KROK 2 - tonik do twarzy 150 ml- cena regularna 23zł ( często na promocji za ok. 16 zł )

Tonik był nieco gorszy. Miałam uczucie,że moja twarz była po nim lekko przesuszona.Lecz zużyłam go do końca. Nie mogę powiedzieć,bo jak żel był również bardzo wydajny.Nie zauważyłam po nim efektu wow jak na taką cenne, więc pewnie po niego się już nie skuszę.

KROK 3 - krem do twarzy 75 m l- cena regularna 25zł ( często na promocji za ok. 16 zł )

Używałam go na noc, bo jednak na dzień wolę stosować krem matujący. Niestety nie zużyłam go do końca i nie zużyje. Bardzo mnie zapchał. Nie dość, że moje "czarne kropeczki" tzn. zaskórniki się powiększyły to jeszcze mnie wysypał. Miał okropny zapach, zdecydowanie inny niż tonik i żel. Żadnego nawilżenia jak i ukojenia nie zauważyła.



Podsumowując bardzo zawiodłam się na produktach z tej serii. Pokładałam w nim duże nadzieje, bo liczyłam że po zastosowaniu tych kosmetyków moje twarz  będzie w lepszej kondycji.

Napiszcie koniecznie co wy myślicie o tym zestawie. 

:*

9 komentarzy:

  1. miałam kiedyś ten tonik i jakoś minie ani nie zachwycił anie nie rozczarował, pamiętam że miał śliczny zapach ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że te produkty się nie sprawdziły...

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam ten żel i nawet lubiłam ;) ale bez szału

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie miałam do czynienia z tymi kosmetykami, ale może kiedyś się na nie skuszę. :)
    http://oliwia-zofia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdybym. zobaczyła ten zestaw na półce pewnie bym go wzieła ponieważ bardzo podobaja mi się etykietki i są estetyczne .
    Dzięki Tobie go nie zamówie, nie marnując przy tym pieniędzy ;)

    www.kaarina-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie jestem zbyt wielką fanką firmy Oriflame :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam ten tonik i bardzo denerwuje mnie ten zapach. ;)

    Zapraszam. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze ich nie używałam ale może kiedyś spróbuje:*Zapraszam na mojego bloga:www.kingaiala.blogspot.com
    ps.jak dodasz się jako obserwatora odwdzięczę się :*

    OdpowiedzUsuń
  9. dla mnie żel do mycia twarzy śmierdzi jak chemia ;/ krem mni nie zapchal, u mnie się sprawdzil ;) Pozdrawiam
    http://nadlivka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

~Nawet anonimowi mogą komentować
~Weryfikacja obrazkowa wyłączona
~Każdy komentarz= uśmiech na mojej twarzy :)