niedziela, 13 października 2013

011# Mini zakupy :)

Witajcie kochani,

dziś zapraszam Was dosłownie na mini, mini zakupy z ostatnich tygodni. Mam nadzieję, że ktoś z Was zobaczy u mnie coś ciekawego i się skusi bo ceny naprawdę są niskie. :) Dosłownie na każdą kieszeń !


Na pierwszy ogień, pójdą kosmetyki katalogowe, w szczególności z firmy Oriflame.


 1. Szampon z pszenicą i kokosem do włosów suchych i zniszczonych. 750 ml - 19.90 (cena promocyjna, katalogowa).

Jedyne co mogę powiedzieć to, to, że obłędnie pachnie.


2. Oczyszczająca maseczka Pure Skin. 50 ml - ok. 12 zł (cena katalogowa)

Jej głównym zadaniem to walka z zaskórnikami, dlatego się skusiłam. Mam nadzieję,że będzie dobra . 


3. Podkład Ever Lasting. 30 ml - 19,90 zł. (cena promocyjna, katalogowa)

Kupiłam go na spółkę z mamą i będę używać go sporadycznie. Pokładam w nim duże nadzieje.
______________________________________________________________________________

W tym tygodniu i może następnym w sklepie Biedronka były (i są) jak cytuje moją przyjaciółkę : "świetne kosmetyki" :D. Oczywiście musiałyśmy je zobaczyć. Co prawda kupiłam tylko 2 to i tak bardzo z nich się cieszę.

 1.Jedwab do włosów z Biosilk . 15 ml - ok. 3,50 zł.

Słyszałam o nim dużo. Niektórzy go chwalą,inni wręcz przeciwnie. Dlatego bardzo go chciałam wypróbować i zobaczymy jak się spiszę.

2. Pomadka o smaku Fanty .  4 g - ok. 7 zł .

Tym produktem, przychyliłam sobie kawałek nieba. Obłędnie smakuje i pachnie. Jak na razie jestem z niego bardzo zadowolona, bo dość fajnie nawilża, zostawiając lekki połysk.
___________________________________________________________________________________

Aptekę, również odwiedziłam !



1. Tisane - balsam do ust . 4 g - 13 zł .

Mój ulubiony i jak dotąd najlepszy balsam do ust. Daje ulgę spierzchniętym ustom i bardzo szybko je nawilża.

2. Maść ichtiolowa . 20 g -  2,80.

A na drugie mi asfalt :) Tak można nazwać tą maść,dzięki specyficznemu zapachowi i kolorze. Ma pomóż w walce z wypryskami.

PS Pomimo,że na opakowaniu widnieje połamaniec językowy, wystarczy ją nazwać zwyczajnie maścią ichtiolową :)

3. Olejek z drzewa herbacianego . 10 ml - 11 zł .

Na zachwyca zapachem i wcale nie jest w konsystencji tłustego olejku. Z opakowania wydobywa się płynna ciecz, która również ma pomóc z wypryskami.

_________________________________________________________________________________

Wszystkie drogi prowadzą do... ?? Oczywiście Rossmana i Natury !


1. Krem przeciw niedoskonałościom na dzień Anti- Spot, Nivea. 40 ml - 9,90 zł. (cena promocyjna )

Otumaniona, dobrymi opiniami od przyjaciółki, kompletnie zapomniałam o swoim kremie na dzień, którego bardzo nie lubię. Będąc na zakupach w Naturze z siostrą wzięłam go przy kasie. Bo przecież jak jest promocja to trzeba brać !

2. Peeling myjący, Joanna Naturia . 100 g - 3,99 zł (cena promocyjna)

Znany i lubiany. Tym razem zaopatrzyłam się w zapach z czarną porzeczką .

3. Chusteczki dla dzieci, babydream . 20 szt. - 2 zł.

Używam ich do odświeżenia twarzy, umycia rąk w niecodziennych warunkach .Myślę, że warto je mieć przy sobie. Kupuje je od dawna i nigdy nic złego mi nie zrobiły, lecz teraz zmieniły szatę graficzną.

4. Krem BIO aloesowy, nieperfumowany, Ziaja. 50 ml - 5 zł .

Na razie nie umiem nic o nim powiedzieć. Używam go na noc i  mam nadzieję, że nie będzie zły .


To był by koniec moich mini zakupów. Ale wiecie lepszy rydz, niż nic !

Pozdrawiam Was serdecznie i napiszcie koniecznie co ciekawego Wy kupiłyście :) :*

2 komentarze:

  1. U mnie ten jedwab na dłuższą metę się nie sprawdza, ale uwielbiam jego zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam i dziękuję za odwiedzinki :)
    ja również oberwuję ;** buzka

    OdpowiedzUsuń

~Nawet anonimowi mogą komentować
~Weryfikacja obrazkowa wyłączona
~Każdy komentarz= uśmiech na mojej twarzy :)