czwartek, 27 czerwca 2013

004# Po dłuższej przerwie...WRACAM :)

Witajcie kochani,

Wracam dziś do Was po długiej przerwie w nowej odsłonie. :) Tak, tak w nowej odsłonie, którą zawdzięczam mojej kochanej Oldze z blogu http://life-suckss.blogspot.com/. Bardzo,bardzo jeszcze raz dziękuje za to co zrobiłaś i za cierpliwość do mnie :):*.

Jutro oficjalnie zaczynam upragnione przez chyba wszystkich WAKACJE ! :) Z tej racji, dziś przygotowałam "Listę życzeń do spełnienia w Wakacje 2013". Zobaczymy ile z nich uda mi się zrealizować. Na pewno pod koniec tego dobrego, zobaczycie rozliczenie :).

A więc zaczynam TOP 10.

1. Dodawać przynajmniej 1 post tygodniowo na blogu.


2. Wzbogacić swój zbiór lakierów do paznokci.

3. Zacząć znów biegać. (oj..z tym może być ciężko:()


4. Nauczyć się jeszcze lepiej pływać.

( taki basen marzy mi się w moim ogródku..:) )

5.Odwiedzić termy w Bukowinie Tatrzańskiej.


6.Jeździć dużo na rowerze, tak jak w ubiegłe wakacje.

7. Spotykać się ze znajomymi. :)


8. Przerobić parę ciuchów.


9.Grać jak najwięcej na gitarze.


10. Mieć niezapomniane wspomnienia :) 

Zachęcam Was wszystkich do zrobienia takiej listy. W komentarzy podrzućcie linki to z przyjemnością poczytam wasz TOP 10. :)

See you :) Ginny.

7 komentarzy:

  1. Nie ma za co kochana. :**
    Dla ciebie wszystko. ;)
    Trzymam kciuki, żeby plany Ci się udały. :)

    http://life-suckss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. trzymam kciuki za postanowienia. ;)
    PS. Zapraszam do mnie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej :) obserwujemy? poza tym zapraszam na pierwszy konkurs na moim blogu, do wygrania ciuszki, do wyboru są na prawdę piękne rzeczy ufundowane przez sklep internetowy, a szanse na wygraną duże :) Serdecznie zapraszam :) www.dreams-amaze-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja pływania uczę się już od kilku lat xD Jeszcze się nie nauczyłam xD
    Pozdrawiam ; D

    http://po-prostu-dynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny pomysł z tą listą :)

    OdpowiedzUsuń

~Nawet anonimowi mogą komentować
~Weryfikacja obrazkowa wyłączona
~Każdy komentarz= uśmiech na mojej twarzy :)