wtorek, 2 lipca 2013

006# Projekt denko cz. 2

Dziś idąc za ciosem, ostatnia część projektu denko. :)




1. Rozświetlający żel myjący Clean&Clear (morning energy) 150 ml - ok.13 zł - sklep Rossman

Bardzo fajny, dobrze się pieniący żel. Ogromny plus za pompkę.Nie podrażniał mojej twarzy, ale nie polecam stosowania go do oczu. Na pewno do niego powrócę, a bardzo często jest na promocji.

2.Głęboko oczyszczające plastry na nos Dermo pHarma 2 szt. - ok 7 zł - drogeria Natura

Producent nas zapewnia, że po aplikacji tych plasterków nasz nos pozbędzie się nie chcianych przez nas wągrów. Niestety u mnie się nie sprawdziły, ale chcę jeszcze raz je wypróbować, bo łudzę się nadzieją,że aby były widoczne efekty trzeba zastosować je troszeczkę dłużej.

3.Tonik ogórkowy Ziaja 200 ml - ok. 4 zł - sklep Rossman

Wychwalany przez większości tonik, nie zrobił na mnie aż tak dużego wrażenia. Fakt, faktem nie był zły. Przed wszystkim bardzo wydajny i nie podrażniał mojej twarzy, ale ją trochę odświeżał.

4.Płyn micelarny BeBeauty 200 ml - 4,50 zł - sklep Biedronka

Używałam go sporadycznie.  Ale niestety podrażniał moje oczy. Lecz jako tonik spisywał się całkiem, całkiem.

_______________________________________________________________________________


1.Płyn do płukania jamy ustnej Aquafresh 500ml - ok. 11 zł - sklep Biedronka

Kto uwielbia gumy do żucia Orbit miętowe(zielone), to powinien wypróbować ten płyn, ponieważ ma podobny zapach i smak :D. Bardzo fajnie odświeża oddech.

2. Puder w kompakcie Synergen 9g - ok. 12 zł - sklep Rossman

Nie drogi, bardzo dobrze matujący puder. Nie pozostawia smug i początkujący nie zrobią sobie nim krzywdy.

3.Mgiełka do ciała C-THRU(pearl garden) 75ml- ok. 20 zł - drogeria Natura

Zapach jest bardzo delikatny lecz długo nie pozostaje na ciele.

4.Krem do rąk Cztery Pory Roku (glicerynowy) 130 ml - ok. 5 zł - sklep Rossman

Nie zrobił na mnie jakiegoś efekty wow. Super nie nawilżał i bardzo nie podobał mi się jego zapach, niby melonowy a pachniała jak kwiatki w Boże Ciało.Raczej go już nie zakupie.


To już był by koniec mojego projektu. :) Zapraszam do komentowania i obserwowania !

See you. Ginny ! ;)

7 komentarzy:

  1. Z opinią na temat c-thru się zgadzam w 1oo%. Szkoda, że nie jest trwalszy, bo bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dokładnie :) Jest taki dziewczęcy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super recenzje! Na pewno przetestuję niektóre kosmetyki. Szczególnie się cieszę, że opisałaś puder z Synergen'u, bo używam jakichś kosmetyków od nich, a o zakupie tego pudru myślę od dłuższego czasu. ;)

    http://elliemaries.blogspot.com/

    P.S. - Ogólnie bardzo fajny blog! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. chyba najbardziej przypadl mi do gustu tonik z ziaji. ;)
    xoxo

    _______________________
    http://nothingsacred.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. no, mój blog był dopiero w "budowie".. już jest taka opcja :) dzięki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Też mam ten krem melonowy - zgadzam się, że zapach jest taki sobie, niby melon, a ma w sobie drażniącą nutę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Na temat toniku z Ziaji słyszałam wiele dobrego:)

    OdpowiedzUsuń

~Nawet anonimowi mogą komentować
~Weryfikacja obrazkowa wyłączona
~Każdy komentarz= uśmiech na mojej twarzy :)