poniedziałek, 1 lipca 2013

005# Projekt denko cz. 1

Witajcie, dziś przychodzę do Was z denkiem. Ideą tego projekt jest pokazanie zużytych przez nas kosmetyków w przeciągu kilku miesięcy i wrażenie swojej opinii na ich temat. 

Więc zaczynajmy :)

1. Żel pod prysznic Nivea /powerfruit refresh/ 250 ml - ok. 6 zł - sklep biedronka

W tym żelu zauroczył mnie jego orzeźwiający zapach żurawiny i niejakiej goji.:) Nie przypadł mi jakoś specjalnie do gustu, o wiele bardziej wole żele kremowej konsystencji więc raczej się na niego już nie skuszę.

2. Olejek pod prysznic Nivea 200ml - ? zł - zestaw kosmetyków Nivea

Ten olejek akurat dostałam wraz z zestawem kosmetyków Nivea, więc nie znam jego ceny. Tak jak poprzedni żel nie zauroczył mnie za bardzo,mało się pienił i jakoś super nie nawilżał. Myślę, że fajnie nadawał by się do olejowania włosów, więc może kiedyś go kupię.

3. Regenerująca sól do kąpieli BeBeauty/morska/ 600g - ok 4 zł - sklep biedronka

Mój wielki ulubieniec. Po męczącym dniu w szkole czy w pracy, można fajnie się zrelaksować w wannie, za niską cenę.

___________________________________________________________________________________


1. Szampon Timotei /Lśniący Blask/ 400 ml - ok. 8 zł - sklep Rossman

Delikatny, nieprzetłuszczający włosy szampon, który dobrze się pienił i delikatnie pachniał, nie utrzymując zapach na włosach. Dla mnie jak najbardziej na taak. :) Na pewno nie jeden raz jeszcze u mnie zagości. 

2. Szampon Green Pharmacy/ włosy zniszczone i osłabione/ 350 ml - ok. 8 zł - sklep Rossman

Szampon u mnie kompletnie się nie sprawdził. Niby mył i nie przetłuszczał ale robił straszne siano z moich włosów.Po umyciu nie obeszło się bez odżywki. Raczej już się nigdy na niego się nie skusze.

3.Hot Oil Oriflame 15 ml - 3 zł

Olejek na gorąco z pszenicą i kokosem, umieszcza się w zamkniętym opakowaniu na 1 minutkę do gorącej wody. Później rozprowadza na wilgotne włosy i po około minucie spłukuje, przy okazji myjąc włosy szamponem. Jak dla mnie bardzo fajna, jednorazowa odżywka. Włosy po niej są takie sypkie i zyskają objętość.  W teraźniejszym katalogu (nr. 10) możecie ją znaleźć i jak najbardziej Wam ją polecam.

4. Suchy szampon Isana 200ml - 12 zł

Produkt, nie nadający się dla mnie jak i dla moich włosów. Kompletnie nie podobał mi się jego zapach, który niestety pozostawał na moich włosach i nie widziałam jakiś super efektów. Czasem wydawało się mi, że włosy są bardziej przetłuszczone, dlatego temu produktowi mówię stanowcze niee.

To dziś na tyle. Zapraszam Was jutro na 2 część projektu denko. :)

See you. Ginny ! :)

3 komentarze:

  1. Super pomysł ;)
    Czekam na kolejne denko. :D
    +Zapraszam:
    http://life-suckss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczerze mówiąc nie miałam żadnego produktu, poza żelem z Nivea :)

    OdpowiedzUsuń

~Nawet anonimowi mogą komentować
~Weryfikacja obrazkowa wyłączona
~Każdy komentarz= uśmiech na mojej twarzy :)